Hodnocení obchodu
MK
Michal Kutílek
MF
Martin Furian
VZ
Veronika Zítková
KR
Karel Rustler
Nejlepší ❤️
LČ
Lucie Čiháková
KM
Kateřina Malinka
MR
Milan Ruso
MB
Michael Buban
Rychlost
MH
Milan Hampl
Rychlost dodani
MS
Martin Svoboda
MM
Marie Matýsková
Velká spokojenost
ŠK
Štěpánka Kutílková
OB
Ondřej Bachurek
Prodejce komunikuje rychle a věcně, reklamaci jednoho produktu uznal bez problémů, protože produktová fotografie byla zavádějící a chybělo označení "ilustrační fotografie". Oceňuji jednoduchý proces vrácení zboží přes Zásilkovnu.
Na druhou stranu mi nebylo umožněno stornovat celou objednávku, přestože jsem vytvořil tuto objednávku na základě chybně prezentovaného produktu. Prodejce se odvolal na skutečnost, že jsem nakupoval jako podnikatel, a tedy nemám nárok na odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě, což je sice v souladu se zákonem, ale v rámci zákaznické péče a zdravého rozumu bych očekával větší vstřícnost.
Vzhledem k tomu, že prodejce pochybil zveřejněním zavádějící produktové fotografie bez označení „ilustrační fotografie“ a na základě této chyby jsem objednal celé zboží, přestože bylo dražší, očekával jsem stejnou míru vstřícnosti i při možnosti vrácení celé objednávky. Místo toho se prodejce striktně držel zákonných podmínek a umožnil vrátit pouze reklamovaný produkt, což považuji za nedostatek v zákaznickém přístupu.
Ve svých obchodních podmínkách prodejce uvádí, že „obě strany budou ctít principy morálky, zákony České země, ZÁSADY ZDRAVÉHO ROZUMU a slušného chování“. Pokud je za projev zdravého rozumu považováno to, že zákazník je nucen ponechat si produkty objednané na základě chybné prezentace, zatímco prodejce na svou chybu jen formálně poukáže, pak si zásady zdravého rozumu představuji jinak.
EŽ
Eva Žižková
(Administrátor)
Vážený pane Bachurku, děkujeme za obsáhlou recenzi.
Zatím jsme, až do Vašeho případu, bez problémů akceptovali vrácení zboží i podnikatelům, pokud jim zboží nevyhovovalo. Předchozí recenze jsou toho důkazem.
U Vás je případ trochu jiný: zapomněl jste totiž zmínit, že Váš první požadavek byl na vyrovnání rozdílu ceny.
Jinými slovy, nakoupil jste v Bille a v Lidlu jste zjistil, že jste mohl nakoupit levněji. Billa Vám odmítla doplatit rozdíl ceny, tak jste našel drobnou nepřesnost ve vyobrazení produktu, kterým se stále oháníte.
Myslím, že vynaložená energie z obou stran dávno převýšila cenový rozdíl, o který jste bojoval.
S úctou
Eva Žižková
MB
Miloslava Beránková
BH
Blanka Hansen
S tímto obchodem jsem byla spokojena, dobrá
komunikace.
RP
Renata Polcarová
Vše v pořádku
KM
Kateřina Mrázková
LZ
Lukáš Zeman
ZV
Zdeněk Venka
Obchod proběhl rychle, doručeno v pořádku, stoly jsou velmi kvalitní, pevné. Doporučujeme i dalším zákazníkům.
EŽ
Eva Žižková
(Administrátor)
Moc děkujeme za zpětnou vazbu, jsme rádi, že jste spokojeni!
IS
Ing. Dušan Szalbot